De 92e dag van mijn reis.

20 februari 2015 - Las Galletas, Spanje

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik weer terug gegaan naar mijn eerste verblijf, camping Nauta. Hier is het gemakkelijk fietsen. Linde en Toni zijn op de camping in Guia de Isora gebleven. vandaar willen ze het noorden nog gaan verkennen, ze hebben tenslotte nog een maand te gaan. Verder ben ik gisterenmiddag nog wat boodschappen gaan doen enheb gisterenavond nog een glas wijn gedronken met Ruth een Duitse die 80 jaar is en nog in een vw camper rijd. Ze vertrekt vanmiddag met hetvliegtuig naar huis omdat haar man niet helemaal gezond meer is. Ze heeft hier een caravan staan die ze aan de medewerker hier op de camping geschonken heeft. Die heeft hem gelijk weer verkocht aan iemand die een caravan zocht. En iedereen is weer blij.

Dat was het weer,

Groeten, Loe.

1. Wim en rikie:
    Loe
    genieten tot de laatste dag
    groet Wim (en uiteraard ook van Rikie)
  2. William:
    Hoi Loe
    Het begin v d terug reis aan alles komt een einde, maar je verhalen te hebben gelezen is het een mooie reis. Geniet ban de laatste dagen dat doen wij ook gr uit Bali Zus en William
  3. Willy:
    Loe,

Nog een weekje Tenerife en dan aan de terugreis beginnen, ik heb vandaag mijn ticket gekregen.
    Verder kreeg ik vandaag een onverwacht telefoontje van Bert dus daar ga ik vanavond op bezoek.

Groeten Willy
  4. Netty en loek:
    21 februari 2015
    Kinderen vandaag naar huis maandag weer naar school in lanaken.we hebben nog 6weken dan ook naar huis.dan zijn de centen op,is zo weer bouwvak.zien we je nog komen,hier10 campings op 2km.met 100-500 plaatse.altea 4km tot hier,. van de week nog vandaar tot hier gelopen met ene van de kinderen.dus je zit weer op de oude plaats met de kat.gr.van hier.