De 90e dag van mijn reis.

17 februari 2015 - Guía de Isora, Spanje

Hallo allemaal,

Vandaag zijn we naar de carnavalsoptocht in Santa Cruz de Tenerife geweest.

Het was erg druk, heel veel groepen en allemaal heel kleurrijk.

Bovendien was het weer zeer goed. Het was allemaal mooi maar heel anders dan ik gewend ben. Je zag wel een enkele "Einzelgänger", maar voornamelijk groepen die alleen maar begeleid werden door trommels. Gein inkel zaat hermenieke zoe as in de groete cortège vaan Mestreech.

Ik heb me laten vertellen dat de groete cortège in Santa Cruz tot ongeveer 19.00 uur zou duren. Hij was wel pas om 16.00 uur begonnen, maar tegen 18.00 uur hadden we het wel gezien en zijn snel richting Playa de San Juan gegaan waar we nog lekker wat gegeten hebben. Vooral ook om de drukte wat voor te zijn als de optocht afgelopen zou zijn. Maar op die gedachten waren ook al een paar honderd mensen gekomen. Zodat we toch nog in de drukte richting het zuiden gereden zijn.

Groeten,

Loe.

Loe.

1. Wim en rikie:
    18 februari 2015
    Als ik die tafel zie met al dat lekkere eten!!!
    hoeveel ben je aangekomen?
    maar ik vind dat je fantastische dagen hebt
    Groet Wim (en uiteraard ook van Rikie)
  2. Netty en loek:
    18 februari 2015
    Ja eten komt op de 1ste plaats anders geen energie.mooie groepen en een mooie optocht.en het opera gebouw net een watergolf.en natuurlijk een promenade.er was zeker uitverkoop 20 30 40%.op de ramen.strak met de jeugd kienen kijken of ze geluk hebben.was een beetje bewolkt vandaag dan zakt de temperatuur ook tot 17gr.en tuf ze met de nieuwe auto.gr.