De 88e en 89e dag van mijn reis.

16 februari 2015 - Guía de Isora, Spanje

Hallo allemaal,

Gisteren was er niets te melden dus ook geen bericht.

Vandaag heb ik mijn huurauto op het vliegveld opgehaald, het is een Kia Picanto.

Vervolgens ben ik alleen naar Santa Cruz deTenerife gereden om daar het carnavall te beleven.

Helaas geen zaate hermeniekes of de boonte störm. Wel heb ik 1 groep van 8 personen gezien die verkleed waren. Je zag in het centrum voorbereidingen voor het feest voor vanavond. Maar zolang kon ik helaas niet blijven.

Ook heb ik mijn board card voor de ferry van 26 februari al gehaald nu ik toch in Santa Cruz was.

Dat was het weer voor vandaag.

Groeten, Loe.

1. Wim en rikie:
    17 februari 2015
    kon 2 dagen niet reageren. ben onwel,alles draaide nu iets beter maar nog lang niet 100%.
    zaate hermeniekes kan ik me iets bij voorstellen maar boonte storm zal wel tenerifs wezen
    groet Wim (en uiteraard ook van Rikie)
  2. Netty en loek:
    17 februari 2015
    Gisteren pech,bus kom voor naar guadalest te gaan chauffeur stopt en zei bus vol mogen geen staan plaatsen naar de bergen in hij zei morgen.volgende dag paar haltes eerder opstappen weer vol ,bus loopt maar een keer heen en een keer terug.dus vol is vol.het is een kasteeltje in de bergen met prachtige vergezichten we zijn er 8jaar terug geweest.morgen naar de markt in benidorm