De 76e dag van mijn reis.

3 februari 2015 - Guía de Isora, Spanje

Hallo allemaal,

Vandaag zijn we met de veerboot overgestoken van Gomera naar Tenerife. Het was een voorspoedige reis.

Ik ben weer terug op de camping en ben blij dat ik weer in mijn eigen bed in de camper kan slapen. Ik blijf hier nog 14 dagen en dan ga ik weer terugnaar camping Nauta waar ik nog een week zal blijven.

Maar eerst willen we carnaval beleven zoals het hier gevierd wordt. Ze zeggen dat na Rio in Santa Cruz de beste carnaval is, ik laat me verrassen.

Verder is er niks meer te melden.

Dat was het weer voor vandaag,

Groeten, Loe.

1. Gerry:
    4 februari 2015
    Als ik me niet vergis ben je morgen jarig, dus sturen we je via de mail een hoop geluk. Ik begrijp dat je nog weken weg blijft dus een verjaarskus zit er nog niet in. Even wachten dus ! Gerry en Wil
  2. Ludy Jongen:
    4 februari 2015
    Wist ik niet maar van harte met je ?? verjaardag.(niet bekent

maken)

Ludy
  3. Netty en loek:
    4 februari 2015
    Ja loe hier ook maar 16gr morgen weer beter gisteren in altea 28 gr op een terras was eigenlijk te warm.dus weer terug in eigen bedje,lekker he.dus dat word verkleden met carneval.netty straks kienen niks voor mij,ga maar een moscatel drinken.apropo ben je weer jarig ik weet het niet anders proficiat
  4. Willy:
    Loe,

Wat lees ik nu ga je carnaval vieren, ik hoop dat je je carnavals kleren bij je hebt.
    En ben je niet zeeziek geweest van de overtocht naar Tenerife. Verder las ik in een eerder bericht dat je nog 14 dagen daar wil verblijven, ga je dan nog naar een andere camping op het eiland.
    Dit was het weer voor vandaag groeten Willy
  5. Annie moonen:
    Loe
    voor morgen .....GEFELICITEERD
    een fijne dag
    PROFICIAT WIJ ZULLEN TOOSTEN OP JOU
    nog 14 fijne dagen op de camping
    geniet van het mooie weer
    wij moeten KRETSEN
    Groetjes annie en giel