De 77e dag van mijn reis.

4 februari 2015 - Guía de Isora, Spanje

Hallo allemaal,

Vandaag niets gedaan. Moet weer wennen aan het ritme in de camper.

Het weer is ook niet je van het. Het is bewolkt en rond de 18 graden. Gelukkig staat er weinig wind.

Ik ben op internet aan het uitzoeken waar ik gunstig een auto kan huren voor in de carnavalsweek. In Puerto de la Cruz schijnt na Rio de carnaval het beste te zijn. We laten ons verrassen.

Dat was het weer voor vandaag,

Groeten, Loe.

1. Jeannettehouben:
    4 februari 2015
    zo als ik gisteren gelezen heb moet je vandaag jarig zijn .
    Dit kan ik niet in je verslag lezen , maar als dit wel klopt wil ik je van harte feliciteren en wens je nog heel veel fijne dagen en dat we nog veel kunnen lezen over je reisverhalen en je mooie foto's. Erg leuk allemaal dank je wel.
  2. Lea en henk:
    5 februari 2015
    profficiet loe, ook van henk en maaike.
    de vla eten we wel als je terug bent, amuzeer je en maak er een leuke dag van.
  3. William:
    Hoi Loe
    Als dat zo is wensen wij jou ook proficiat
    en nog VEEL jaren in gezondheid erbij en ook vele PLOEK JAREN GROETEN VAN ZUS EN WILLIAM
  4. Fer en Karin Haine:
    Hoi Loe,
    Proficiat Loe met diene verjaordaag en geneet nog
    mer van de komende tied.

Groetjes Fer en Karin.
  5. Aad en Yvonne:
    Hoi loe,

Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag en dat er nog heel veel mogen volgen. En een carnavalweek in Puerto de la Cruz lijkt me een mooi verjaardagscadeau. Het is nog steeds geweldig om je ervaringen te lezen en zo alles te lezen maak je een geweldige tijd mee.

Aad & Yvonne
  6. Tiny geurtjens:
    Hoi Loe.
    Van harte gefeliciteerd met jou verjaardag.
    En nog heel veel van die mooie vakantie''s.

Groeten Bas Tiny
  7. Netty en loek:
    5 februari 2015
    Loe als je een auto nodig hebt pak die van mij maar ik heb hem niet nodig ik pak de bus je weet Waar hij staat naast nr29.vannacht half een kwamen we terug van het kienen je geloofd het niet 5gr .gelukkig hadden we de winterjas aan.nu vanmorgen weer zonnig.nog mooie verjaardag.lang zal hij leven lang zal hij leven huip huip hoera.
  8. John janssen:
    Van harte gefeliciteerd.
  9. Wim en rikie:
    carnaval?
    doe je best!!!
    Loe er ligt een lijster in de la. (carnavals lied van lang gelee)
    uit volle borst
    groet Wim (en uiteraard ook van Rikie)
  10. Henk liesbeth:
    5 februari 2015
    Loe . Van harte gefeliciteerd.
    Liesbeth en ik drinken er eentje op jouw gezondheid.
    Geniet er nog van en een fijne verjaaardag.
  11. Willy:
    Loe,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een leuke dag van.

Willy
  12. Ingrid:
    6 februari 2015
    Van harte gefeliciteerd nog Loe !!!!
  13. Huub Lemmens:
    8 februari 2015
    Hoi Loe,

Even wat late reactie, maar door storing van ZIGGO geen gelegenheid gehad je van harte te feliciteren met jouw verjaardag. Geniet er maar van.
    Jenny en Huub