De 3e dag van mijn reis.

22 november 2014 - Sevilla, Spanje

Hallo iedereen,

Vanmorgen om 8 uur vertrokken vanuit Zaragoza. Het eerste gedeelte richting Madrid is bergachtig met een prachtige autoweg bijna voor mij alleen zo weinig verkeer. De dag begon koud met 6 graden en onderweg in de bergen was het af en toe flink mistig.

Tot Madrid is dik 300 km. Als je ziet hoeveel wegen  daar bij elkaar komen dan schrik je wel. Maar de 2 navigatiesystemen hebben me er goed doorheen geholpen.

Na Madrid is het eerst weer bergachtig maar daarna is het zo glad als in een polder in Nederland met af en toe een huis of een gelegenheid langs de weg waar je wat kunt eten of drinken. Maar het zijn geen wegrestaurants zoals wij die kennen. En ook een hoop vervallen huizen en lege autowegen. Kijk maar op de foto's.

Toen ik in de buurt van Cordoba kwam was het een tijdje 24 graden met een prachtige zon, zie de foto met daarop de temperatuur (niet van de temperatuur in de auto maar van buiten).

Van Cordoba tot Sevilla is nog eens een kleine 300 km die zonder problemen verlopen zijn.

Ik was om half 6 op de camping in Sevilla en heb dik 800 km afgelegd. Daarna ben ik te voet nog boodschappen gaan doen in de Carrefour hier vlak in de buurt.

Voor morgen weet ik nog niet wat ik zal gaan doen. Het is nog 100 km tot Cadiz. Maar als het boekingskantoor morgen gesloten is denk ik dat ik morgen nog hier op de camping blijf en pas maandag naar Cadiz rij.

Ik zit nu op het terras van de receptie dit bericht te schrijven in mijn hemsmouwen met een heerlijk biertje en de temperatuur is nog altijd 20 graden, onvoorstelbaar in november (zie de foto).

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Willy:
    22 november 2014
    Loe laat dat pilske maar lekker smaken, ik neem tenminste aan dat het een pils is. Geniet morgen maar van een rust dag en speciaal voor jouw dit nummer http://www.youtube.com/watch?v=1TD_pSeNelU

Groetjes Willy
  2. Wim en rikie:
    leo
    zwembroek aan met die temperaturen en zweten maar
    groetjes Rikie en Wim
  3. Wim en rikie:
    23 november 2014
    Leo dit is een prachtige stad ga hem bezoeken nu je er toch bent en rijden vast bussen.Rikie
  4. Wim en rikie:
    e mail hans en annie