de 2e dag van mijn reis.

21 november 2014 - Zaragoza, Spanje

Vandaag ben ik om 8.30 uur vanuit Tournon sur Rhone vertrokken. Het was eerst koud maar hoe dichter ik bij de Spaanse grens kwam hoe warmer het werd.

Op weg richting Barcelona was er een stralende zon en was het 21 graden.

Toen ik richting LLeida (klopt echt het zijn 2 LL) en Zaragona reed was het nog altijd 15 graden. onderweg. Op een parkeerplaats had ik een kort gesprek met een Duits echtpaar  die met hun caravan onderweg waren. Hij sprak me aan en vroeg of ik op de goede weg was. Zelf was hij tot de ontdekking gekomen dat hij richting Zaragona reed maar het moest Tarragona zijn, foutje bedankt, hij had het verkeerd op de navigatie ingegeven. Kon hij weer een paar honderd kilometer terug.

Om 18.30 uur reed ik de camping in Zaragoza op en heb ongeveer 850 km gereden.

1. Manuela:
    21 november 2014
    Fijn te horen dat de reis voorspoedig verloopt. Enerzijds vind ik het fijn je verhaal te kunnen lezen, anderzijds steekt het dat je zo ver weg bent. Misschien wen ik er wel aan. Lieve groetjes van mij!!!
  2. Boosten netty en loek:
    21 november 2014
    Nog een dagje.en je bent op de bestemming dan kun je rusten.en dan verder.op tijd tanken anders moet je lopen.doei.
  3. Fabienne:
    21 november 2014
    Klinkt lekker, zo rond de 21 graden!! Flinke afstand heb je al afgelegd de afgelopen twee dagen....

Voorspoedige reis gewenst! Fijn om je updates te lezen...

Liefs
  4. Willy:
    22 november 2014
    Loe je weet het rechter pedaal wel te vinden als ik dit zo lees, neem op tijd je rust. Maar volgens mij ben je toch iets vergeten, want ik mis op de eerste foto namelijk het topje van een hengel.
    Ik wens je een voorspoedige en veilige rit naar je eind bestemming.

Groetjes Willy
  5. Lea en henk:
    22 november 2014
    Hi Loe, het schiet al aardig op,, laten we maar zeggen je hoeft niet meer alles!!
    wij gunnen je een heerlijke rit, en uiteraard een goede aankomst op de plaats van bestemming. (al weet je bij jou nooit waar dat zal zijn ).en uiteraard ook een poot van maaike. amusez vous.
    henk en lea
  6. Gerry:
    Hoi Loe, in jou zit een geweldige avonturier ! Geniet ervan ! Gerry en Wil
  7. Jeannettehouben:
    22 november 2014
    wij zijn jaloers op waar je nu zit met 21 graden , hier heeft het gister nacht 3 graden gevroren en alles was goed wit , gelukkig zijn alle appels nu geplukt.
  8. Audre:
    22 november 2014
    Zo te zien is het niet erg druk op de wegen. Veel plezier.
  9. Marleon vos:
    22 november 2014
    zo te lezen gaat het allemaal voorspoedig fijn zo :)
  10. Wim en rikie:
    23 november 2014
    nou jij houdt ( houd) van opschieten
    leuk je te volgen
    rikie en wim
  11. Yvonne en Aad:
    23 november 2014
    Goed te horen dat je reis zo voorspoedig verloopt. Volgens mij kom je ook in de buurt van Ronda. Ronda ligt boven Marbelle en is onderdeel van de route Santiago de Compostella. Een prachtig plaatsje. Misschien een optie om Ronda in je route op te nemen.

Aad&Yvonne
  12. Ingrid:
    23 november 2014
    Zo te lezen verloopt de reis voorspoedig...houden zo en geniet ervan !!
  13. Annie moonen:
    25 november 2014