De 20e dag van mijn reis.

9 december 2014 - Los Cristianos, Spanje

Gisteren is het toch niet helemaal gegaan zoals ik wilde. Na het bezoek aaqn de piramides ben ik vol goede moed op zoek gegaan naar de andere camping. Helaas na heel wat zoeken heb ik de camping toch niet kunnen vinden en ben danook maar terug gegaan naar de camping waar ik tot gisteren gestaan heb nl. Camping Nautica. Ik blijf daar tot zeker 3 januari 2015 en daarna zien we wel weer verder.

Vanmorgen ben ik geld gaan pinnen, is ook al geen probleem, je kunt de taal kiezen die je wilt. Maar geen Nederlands. Vanmorgen was het 0stralend weer met wat wind maar dat was lekker verfrissend. Vanmiddag ben ik nog gaan zwemmen en daarna kwam er wat sluierbewolking en ben ik met de fiets naar Los Cristianos gegaan alwaar ik dit verhaal op een terras met een lekker glas bier erbij schrijf.

De buurman uit Wales vertelde me dat als je wilt je voor 40 pond terug naar Engeland kunt vliegen omdat de vliegtuigen alleen maar mensen naar Tenerife brengen en err bijna niemand mee terug gaat.

Gisterenavond ben ik nog met mijn Duitse buren gaan uit eten in de buurt van de camping (zie foto).

Tot morgen,

Groeten, Loe.

1. Wim en rikie:
    hoi Loe
    ik lees net dat er op tenerife een camping is zoals rutar.
    blijven zoeken! succes er mee
    groetjes Wim (en uiteraard ook van Rikie)
  2. Annie moonen:
    hoi loe
    het is elke keer weer genieten
    ben heel blij dat het je allemaal naar wens gaat
    Maak van elke dag een feest
    groetjes
  3. Jeannettehouben:
    9 december 2014
    ik heb wel wat vragen op je verslag van gisteren.
    was je dan zomaar naar die andere camping gereden of had je deze vooraf geboekt?Hoever was dat dan vanaf de camping waar je nu weer terug bent? waarom wilde je daarna toe?
  4. Yvonne en Aad:
    9 december 2014
    Zat de kat je op te wachten? Wat zal zij/hij blij zijn dat je weer terug bent met lekkere hapjes.
    Je schrijft leuke stukjes mijnheer Vroomen!! Een genot om te lezen!!
    Veel liefs van ons
  5. Netty en loek:
    9 december 2014
    Dus weer terug op oude campig.bij bekende mensen.ik had een kerstboompje en een kat simbool erop gezet maar die komen nie t door,niet erg je hebt op de oude camping een kat geef ze maar melk.doy.
  6. Willy:
    9 december 2014
    hey Loe als je toch tot 3 januari daar op de camping blijft dan kun je ook beginnen met het optuigen van de kerstboom.
    En ik neem aan dat je nu korting krijgt op je staanplaats omdat je bent terug gekomen.

Groeten Willy
  7. Tiny geurtjens:
    10 december 2014
    Heerlijk als ik jou zo zie genieten en zo een lekker weer.
    Wij wensen jou fijne feest dagen toe, je vindt altijd wel mensen dat zie je wel weer op de foto heerlijk toch.
    Geniet er maar van.
    Groetjes Bas en Tiny.