De 21e dag van mijn reis.

10 december 2014 - Las Galletas, Spanje

Hallo allemaal,

Gisteren zijn mijn Duitse buren op zoek gegaan naar de camping die ik eergisteren niet gevonden heb. Na veel zoeken hebben ze hem gevonden en vandaag zijn we met de auto van de Duitsers naar de camping gereden. Het is een hele toer om er te komen maar de ligging is prachtig. Het is een Nederlandse eigenaar die al 25 jaar op Tenerife woont. Ik heb afgesproken dat ik 3 januari 2015 naar deze camping verhuis en de Duitse buren gaan met me mee.

Na het bezoek zijn we de weg naar beneden gereden naar het plaatsje Playa de San Juan.

Alwaar we aan heerlijke visschotel met allerlei soorten vis gegeten hebben.

Daana zijn we door het vissersplaatsje gelopen en hebben gekeken hoe de vissers hun lading tonijn aan land gebracht hebben. Zo'n tonijn weegt tegen de 10 kg en als je ziet hoeveel er gevangen wordt dan is dat een heel karwei om deze vissen van boord te krijgen.

Daarna zijn we naar het tegenover liggende strand gegaan waar we nog heerlijk in zee gezwommen hebben.

Na nog op een terras iets gedronken te hebben zijn we weer richting onze camping gereden.

De foto's van deze dag plaats ik morgenvroeg.

Tot morgen,

Groeten, Loe.

1. Jeannettehouben:
    10 december 2014
    oke maar 50 km .
    als het daar nog warmer is.
    voor 1 tonijn hebben ze heel wat blikjes nodig voordat wij ze kunnen op eten.
    het is ook gezellig als die duitsers een stukje met jou mee reizen
  2. William:
    10 december 2014
    Hoi Loe.
    Heerlijk verse vis, dan weet je ook dat de vis die wij eten niet vers is. Maar ja wij wonen niet aan zee groeten Zus William
  3. Wim en rikie:
    hoi Loe
    Dus jullie waren op ontdekkingsreis. Hadden jullie niet en illustere voorganger.COLUMBUS!
    groetjes Wim
    (en uiteraard ook van Rikie)
  4. John janssen:
    Loe,

"Zoek en ge zult vinden" deed dus ook hier opgeld.
    Zo te horen heb je het wel naar je zin.
    Geniet ervan.
  5. Jan en Josine:
    11 december 2014
    Loe, leuk um dich te volge. Ut geit dich good zwa te leze.
    Lekker klimaat en ein schwan land, ein good glaas beer en lekker ete. Wat wilste nog mjeh.
    Loe, geneet van alles.
    Groete,