De 15e dag van mijn reis.

4 december 2014 - Los Cristianos, Spanje

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik met de fiets naar Los Cristianos geweest.

Als ik Los Cristianos vergelijk met waar ik nu zit is dit maar een dorp vergeleken met Los Cristianos. Je komt daar wel bijna elke nationalitieit uit heel Europa tegen. En zoals je op de foto's kunt zien zowel pensionadas als ook gewone vakantiegangers. Mijn buurman uit Wales vertelde me vanmiddag dat het vanaf nu alleen nog maar drukker wordt in Los Cristianos tot aan de kerst. Als je ervan houdt is er voor iedereen wat te doen. Ik zag en hoorde bij een groot hotel dat er een band leuke muziek uit de jaren 70 aan het spelen was. En iedereen probeert wat aan je te verkopen of je naar binnen te lokken om zo wat aan je te verdienen.

Op de foto's probeer ik ook het eiland Gomero te laten zien maar omdat het zicht niet zo helder is weet ik niet of het eiland duidelijk te zien is op de foto. Het is een prachtig strand waar ik langs gefietst ben met diverse grote hotels en een massa mensen die zich daar vermaken.

In de haven lag de ferry waarmee ik van het vaste land naar Tenerife gevaren ben. De Volcano de Teide onderhoud ook een lijndienst tussen de diverse eilanden.

Na een paar uurtjes vond ik het weer tijd worden om richting de camping te gaan en heb dan ook nog even in het zwembad gezwommen.

Ik heb ook nog wat foto's geplaatst van mijn reis op de boot omdat ik de afgelopen dagen een trage en slechte verbinding gehad heb.

Tot morgen en bedankt voor de leuke reacties.

Groeten, Loe.

1. Jean en Ans Demollin:
    Hallo Loe,
    uit je verhalen begrijpen we dat het je naar de zin hebt. Geniet er maar van. Toch zal het niet elke dag gemakkelijk voor je zijn. Heel begrijpelijk, maar het doet ons deugd dat je van alles onderneemt en toch nog veel mensen ontmoet. Tot wederhoren. Groetjes, Ans en Jean
  2. Yvonne en Aad:
    4 december 2014
    Hoi globetrotter, dat doe je goed daar in de zon. Hier is het bitterkoud, handschoenen aan en muts op.
    Als je straks weer terug bent spreek je heel wat vreemde talen en ben je geoefend in gebarentaal.
    Veel liefs van ons.
  3. Jeannettehouben:
    4 december 2014
    lekker eten mooie camping met bloeiende bloemen.Volgens mij is die gele een een dags bloem,moet je maar eens kijken tegen deavond zie je hem langzaam open gaan en de dag erna valt hij weer af dit is een mooi gezicht.Die nacht foto moet je op een statief nemen of het fototoestel ergens op zetten anders lukt hij niet.
    Mooie foto's
  4. Huub Lemmens:
    5 december 2014
    Hoi actieveling, fietser en pensionado, Goed te lezen dat het je goed, dat je stevig aan fietsen bent en dat je het naar je zin hebt. Ik geniet elke keer van jouw verhaal. En geweldig dat je altijd en overal toch veel aanspraak krijgt. Leuke contacten, die moet je zeker koesteren en je weet nooit hoe je op een ander moment in je leven weer daarop kunt terugvallen. Veel plezier en tot de volgende reactie.