De 16e dag van mijn reis.

5 december 2014 - Las Galletas, Spanje

Hallo allemaal,

Vandaag is er niet veel te melden. Ik heb vandaag een poetsdag gehad. Vanmorgen eerst het beddegoed in de wasmachine gedaan. Daarna de camper van buiten goed gepoetst, was ook wel nodig.

Toen de wasmachine klaar was heb ik het beddegoed aan de waslijngehangen en ben met de fiets naar het dorp gegaan om op een terras een kop koffie te drinken.

Daarna weer terug en rond de camper wat zaken opgeruimd.

Dat was het weer voor vandaag, tot morgen.

Groeten, Loe.

1. William:
    Hoi Loe
    Het werd ook tijd dat jij eens wat ging doen het is niet altijd caviaar groetjes Zus, William
  2. Fer en Karin Haine:
    5 december 2014
    Ha Loe,je kan niet ieder dag vakantie vieren, je moet nu en dan ook eens de handjes laten wapperen.

Groetjes Fer en Karin
  3. Netty en loek:
    5 december 2014
    Wat zou het jou beter gaan,ik heb ook moeten stofzuigen.zwaar werk nooit gedacht.ben ook de jongste niet meer.en sinterklaas langs geweest bij mij wel.weer nieuwe sloffen voor de winter en 2 mandarijne.zou zeggen prettige avond en tot de volgende keer.doy.
  4. Jeannettehouben:
    6 december 2014
    beddengoed even aan de was lijn en zo weer terug op het bed daar heb je geen droogtrommel nodig heerlijk toch ???
  5. John janssen:
    6 december 2014
    Sommige mensen denken, dat reizen met de camper alleen maar vakantie is. Een misvatting.
    Ook deze mensen moeten zo nu en dan minder leuke zaken voor hun rekening nemen.
    Wij, als achterblijvers, hebben dan ook echte met hen te doen.

Loe, geniet van je vakantie en het schone beddengoed.
  6. Willy:
    6 december 2014
    Loe zoals hier boven reeds geschreven, maar ook dit hoort bij trekken met een camper of caravan, maar ik zou best wel met je willen ruilen.
    Dan kom jij bij mij poetsen en de was doen en kom ik naar Tenerife om bij jouw ff de boel op orde te brengen voor een dag of 14.
    Verder alle zon (stuur maar wat deze kant op) en plezier gewenst vanuit Oosj

Groeten Willy
  7. Wim en rikie:
    hier ook weinig nieuws
    gtoetjes Wim (en uiteraard van Rikie
  8. Yvonne en Aad:
    hoi broertje,

Tja, hoort er allemaal bij. Wij hebben een Chinees meisje voor de schoonmaak, maar wij zitten niet in Spanje, kiezen of delen.
    Veel liefs, Aad en Yvonne