De 95e en 96e dag van mijn reis.

23 februari 2015 - Las Galletas, Spanje

Hallo  alllemaal,

Gisteren was het eerlijk zonnig weer en ben ik een gedeelte van de dag aan het strand geweest.

Vanmorgen heb ik de huurauto naar het vlieveld gereden en ben door mijn Engelse buurman met zijn auto weer naar de camping gebracht.

Het is vandaag geen strandweer,  het is bewolkt. Vanmorgen ben ik naar een andere plaas op de camping gegaan. Een "silly old Enlish Men"  was problemen aan het maken dat ik de kat aan het voeren was. Zijn keffertje werd gek als hij de kat bij mij zag en dat stoorde hem. Hij had me al 2 dagen aan staan schreeuwen dat ik de kat niet mocht voeren. Vanmorgen direct nadat ik opgestaan ben heb ik een andere plaats opgezocht. Ik heb geen zin om ellke dag met die man ruzie te maken.

Dat was het weer voor vandaag.

Groeten, Loe.

1. Wim en rikie:
    23 februari 2015
    vrede op aarde ! vrede op aarde!
    je had ook in plaats van te verhuizen kunnen zeggen
    "als je niet op houdt te zeuren stuur ik Wim even"
    groet van Wim ( en uiteraard ook van Rikie)
  2. Marleon vos:
    23 februari 2015
    Hoi Loe. Lijkt me ook de beste oplossing om nog even te verhuizen.Ruzie en oorlog genoeg in de wereld.Maar wat moet de kat als je straks naar huis komt.Of neem je hem mee ?
  3. Linie wildenbeest:
    23 februari 2015
    Hallo Loe, je had het gisteren beter dan wij, het was fris, zijn ook niet naar het strand geweest.Ook vandaag niet, het begon goed maar later toch weer die rotwolken! Linde en Toni hebben gisteren nog wat bij ons gedronken.Vandaag zijn ze richting het noorden gegaan, komen waarschijnlijk nog hier terug voor ze vertrekken naar het vasteland.Groetjes van ons.
  4. Netty en loek:
    23 februari 2015
    Loe laat de kat de kat zijn .hier koop je ze voor 5 euro rood of bruin,die zijn van stof die hoef je ook niet te voeren en niet in qaranteine.en ze blijft mooi zitten op het dachsbord en thuis zet je ze op bank tot volgend jaar.hier lekker zonnig vandaag 26 gr.om 12u. Morgen zien we wel weer.gr, de sandrias of te wel moscatel.hm. Hm.gr.en gedraag je.
  5. William:
    24 februari 2015
    Hoi Loe
    Goed gedaan om te verkassen heb je er ook geen last meer van.over 2 dagen vertrek n h vasteland kun je langzaam voorbereiden op het sorteren wij nog 5 nachten, we hebben het goed gehad gr Zus William
  6. Annie moonen:
    26 februari 2015
    goed gedaan om te verhuizen laat die kerel maar barsten met zn keffer Het moet wel leuk blijven
    be je zolang van huis en erg gezellig gaat er een zeuren om het voeren van een poes moet hij zn hondje beter opvoeden
    goed dat je dat zo hebt opgelost
    gr annie en giel