De 45e dag van mijn reis.

3 januari 2015 - Las Galletas, Spanje

Ik had vandaag toch iets te melden, lees mijn verhaal maar.

Hallo iedereen,

Vandaag is er een Duitse vrouw met het vliegtuig uit Duitsland gekomen. Normaal verblijft ze de hele winter hier op de camping. Maar deze keer is effe met het vliegtuig naar huis gegaan omdat ze 80 jaar is geworden en de familie thuis haar verjaardag met haar wilde vieren. Ze is een voormalige lerares en heeft een Schotse collie als hond die heel lief is. Verder rijdt ze ook nog rond in een volkwagen camper die ze hier heeft staan. Haar man houdt niet van camperen en af en toe komt hij met het vliegtuig naar Tenerife en verblijft dan in een appartement.

Na haar aankomst hier op de camping hebben we samen koffie gedronken en later in mijn camper met de andere Duitse vrienden gegeten.

Verder heeft Ruth (zo heet deze vrouw) hier al jaren hier een caravan staan waar ze dan in verblijft gedurende de wintermaanden. Ze heeft ook een boek geschreven over de hond en haar dochter heeft de tekeningen gemaakt (zie mijn foto's).

Dat was het weer voor vandaag,

Groeten, Loe.

1. Gerry:
    4 januari 2015
    Lieve Lou, ik lig behoorlijk achter met het lezen van jouw verhalen. Rond de feestdagen is het nog drukker dan anders.
    Komt goed als ik even ga zitten om van je verhalen te genieten.
    Wij wensen je een goed 2015 met heel veel uitdagingen om achterna te gaan. Liefs, Gerry
  2. Wim en rikie:
    4 januari 2015
    Niet te intiem Loe met al die dames Gelijk al Ruth noemen.maar je moet het ook zelf weten. waar bemoei ik me mee.
    groet Wim (en uiteraard ook van Rikie)
  3. Ludy Jongen:
    8 januari 2015
    Ja , moest weer een tijdje zoeken want was het een of ander kwijt. Lees dat het goed gaat, je hebt kennissen en dat is ook belangrijk. Tot de volgende brief en er is nog geen hoogwater, het regent al dagen eb er moet nog een stormpje komen.