De 44 en 45e dag van mjn reis.

3 januari 2015 - Las Galletas, Spanje

Hallo iedereen,

Vandaag is er niets te melden. Alleen het weer werkt niet zo mee. Het is half bewolkt maar er staat een stevige wind. De temperatuur bevindt zich rond de  20 graden.

Dus we mogen niet klagen, maar de lange broek en trui heb ik wel aan. Maar zo gauw de zon doorbreekt is het meteen warm.

Vandaag gaan we inpakken omdat we morgen naar de andere camping gaan camping de Castillo de Himeche.

Vandaaruit gaan we onder voorbehoud van 20 januari tot 3 februari naar het Eiland Gomera waar we een appartement huren voor die tijd. Mijn camper blijft dan op de camping staan omdat er geen campings op Gomera zijn en het allemaal smalle straten zijn waar ik met mijn camper moeilijk kan komen. Maar het schijnt een prachtig eiland te zijn met minder toeristen dan hier op Tenerife.

Tot morgen,

Groeten, Loe.

1. Fabienne:
    3 januari 2015
    Leuk, een ander eiland! Hopen dat de zon daar schijnt! Hier wordt het komende week een aantal,dagen -17.... Met wind er bij ligt de gevoelstemperatuur dan nog een stuk lager...

Vandaag regent het en ze verwachten ook sneeuw. Hopen dat het allemaal wel meevalt.

Oud en nieuw was rustig, ze doen hier niet aan particulier vuurwerk. Ik vond het wel fijn eigenlijk... In amsterdam had ik vaakhdt gevoel alsof ik in oorlogsgebied was met al dat geknal!

Veel plezier op de nieuwe camping!

Liefs fab
  2. Netty en loek:
    3 januari 2015
    En alles naar wens,doe kins nog zonne hier regen en sneeuw 3gr.ik zie je gaat verkassen.neem zwembroek mee daar is het ook warm.we zien je fotos weer tegemoet altijd interessant.groetjes doei.
  3. Annie moonen:
    3 januari 2015
    Wat leuk andere camping weer wat nieuws
    En dan een ander eiland reuze spannend
    het weer bij jou is altijd nog beter dan hier
    dus...... genieten