De 85e dag van mijn reis.

12 februari 2015 - Guía de Isora, Spanje

Hallo allemaal,

Vandaag zijn we eerst naar Puerto de Santiago gegaan en hebben daar lekker koffie gedronken. Ik heb een paar foto's op de blog gezet maar de verbinding was zo traag dat ik het na een paar foto's opgegeven heb.

Daarna zijn we weer naar het strandje bij Alcala gegaan waar Manni ook bij ons gekomen is. We hebben genoten van de zon en hebben nog gezwommen in de zee.

Aan het einde van de middag zijn we naar de camping gegaan. Manni staat met zijn camper "wild" direct aan de zee. Daar willen Toni en Linde vanaf komende dinsdag ook gaan staan als ik naar camping Nauta verhuis.

Dat was het weer voor vandaag.

Groeten, Loe.

1. Netty en loek:
    12 februari 2015
    Je houd het wel vol zeg,moet ik nog afwachten.ik zie je hebt lekker gezwommen,dat kun je hier ook maar dan ben je de enigste in het water op een enkele durfal met een uitdaging.nog een dag rustig zaterdag bezoek.fotos mooi met die doorgang uitgespoeld.op naar de 100 dagen.gr.
  2. Gerry:
    13 februari 2015
    Hoi Loe, je zult de Carnavalsdagen van hier zeker niet missen. Leuk om via jou ook de berichten van Loe en Netty te lezen. Lieve buren veel plezier !
    Gerry
  3. Wim en rikie:
    13 februari 2015
    ik heb vanmorgen ook gezwommen,maar dan in een binnenbad,
    ben stinkend jaloers!!!!!!
    groet Wim (en uiteraars ook van Rikie)