De 81e dag van mijn reis.

8 februari 2015 - Guía de Isora, Spanje

Hallo allemaal,

Vannacht en vanmiddag heeft het geregend. Ik heb de kachel aangehad.

Toen ik vanmorgen terugkwam van mijn internetcafetaria zag ik op de camping dat mijn fiets een platte achterband had. Na onderzoek zat er een stukje ijzerdraad in de band die zo goed als nieuw is en die niet lek te krijgen is, wel dus. Dat werd dus plakken.

Verder niets bijzonders gedaan ook al omdat het regende, niet veel maar genoeg om nat te worden.

Vandaag was de intenetverbinding zo traag dat ik maar een paar foto's op mijn blog gezet heb. Morgen probeer ik het weer met meer succes hoop ik.

Dat was het weer voor vandaag,

Groeten, Loe.

1. William:
    9 februari 2015
    Hoi Loe
    Toch nog een beetje winter groeten van Zus en William
  2. Ludy Jongen:
    9 februari 2015
    Hallo Loe, is klojo met het weer en dan ook nog een band plakken, maar hoeveel graden is het dan wel dat de kachel aan moet ?
    Voor de rest wachten we het weekend weer af, dit door alaaf.
    Beste met je Loe en tot mails. Lenie en Ludy.
  3. Netty en loek:
    11 februari 2015
    Hier ook niet te best maar 15gr en weinig zon.2dagen 50zakdoekjes gebruikt en maar niezen.is gelukkig weer over.vandaag word weer beter.hier ook geen lekke banden hebben geen fietsen.is 12 uur gaan lekker het zonnetje in een beetje choppen kan ook niet anders winkel na winkel schoenen horloges kleding.heb 2 jaar geleden 2 horloges gekocht een ligt rezerve is nog nieuw.voor 5 euro wel per stuk.gr.zaterdag komen 2 kleinkinderen hebben we weer wat te doen.gr.doy..