De 72e dag van mijn reis.

30 januari 2015 - San Sebastián de la Gomera, Spanje

Hallo allemaal.

Vandaag zijn we naar de vuurtoren gegaan die boven San Sebastian staat op een punt tegenover het eiland Tenerife.

De kuststreek daar is erg mooi en ruig. vandaag was Tenerife en de Teide goed te zien. Als men dan langs deze kust loopt richting het westen dan ziet men op een gegeven moment weer zo'n hotel of appartementencomplex liggen dat niet afgebouwd is en waar ook geen bouwactiviteiten plaatsvinden (zie foto). Na enkele kilometers komt men aan een omheind gebied waar de Cuerpo de Gardia (een speciale eenheid van de politie) gehuisvest is.

Na deze wandeling zijn we in San Sebastian wat gaan eten.

Dat was het weer voor vandaag,

Groeten, Loe.

1. Netty en loek:
    31 januari 2015
    Loe was je de nederlandse vlag aan het plaatsen op die berg.ben je geiten drijver geworden mooi vak en in de natuur.mooie fotos,die bomen in dat plantsoen mooi die gladde zijtakken met daarop een kroontje.groetjes van ons.